CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 26, 2011

Pasangan yg paling patut di benci...

erm..critenye bermula dr sekolh teknik tp sekarang org yg entah spe nie telah mengganggu hidup aku..
Bia aku gelarkan diorang awek die aku akn pggl kutu n pkwe die aku akn pggl keling(bukn untuk perli spe2 ok..)
ok...aku pnh couple dgn si keling tu tp tu cite mase aku form 5..dan pastu aku clash dgn die sbb die yg mintak dan sbb die ckp aku mcm lelaki,suare kuat dan mcm2 lagi...aku pon xtau mcm mane blh die ckp cm tu,,,tp xpe aku terime dgn seredha-redhanye,,
aku xkisah pon,,,even lps je xsmpai bbrape bulan ktorang putus die dah ad orng laen...
tu pon aku terime je...aku xkisah pon,,,
aku sabar je...
tp sekarang yg membuatkan aku benci sgt dekat kutu dan keling nie sbb diorang dah ganggu hidup aku yg selama nie bahagia kini jd derita...
ok sekarang umur aku dah 19tahun dan benda tu dah 2tahun lebih terjadi tapi ttbe si kutu tu komen dkt status aku..(dalam facebook)...cm nie perbualan nye...


kutu : cm ne ko boleh clash dgn keling tu...
aku  : ntah r aku xtau die sorang je yg tau npe aku clash ngn die,,,ko tnye je la die,,,npe tny aku..
kutu : aku dah tny tp xigt la...
aku  : nth r aku xtau...
kutu : erm mmg la die cume bahagia dgn aku je,,,
         cume aku je yg leh bahagiakan die,,
         aku je pmpn yg leh bahagiakan die...
aku  : k bagusla xpe r lau cm uh..

dan aku terus logout dari situ,,,
k abs cite uh bp ktorg dah xcontact or pape ag...

dan ttbe dua hari lpas si keling tu post dkt wall aku yg berbunyi:
"kenapa la orang dengki dgn ape yg kite ade.."
aku dah pelik dan bengang dengan ape yg terjadi..
aku pon bls la...


aku : ne aku tau npe orang nk dengki ngn ko..
        ape la....
        aku xpnh dengki ngn orang so xtau r npe orang nk dengki ngn ko..
         npe ko post kt wall aku lak?
keling : eh npe lak ko nk melenting lak...dlu aku ckp ngn ko bek2 ko xnk dgr aku xkco idop ko pon...


aku dah mals nk tulis sbb terlalu sdh sgt orang ckp cm2 kt kte,,
sdgkan kite xbuat ape2 pon...
aku pon xtau npe die mrh aku sbb aku langsung xkco idop die dan aku lgsg xsnth awex die,,,
tp xpe aku terime je...
orang teranayaikan oleh terime doanye,,,
dan aku ad berite mengejut iaitu lelaki uh blaja dkt je dgn kolej aku..
so aku terpakse mengambil langkah berjaga2 mulai dr detik nie,,,
doakan aku......

0 comments:

Post a Comment